Nee. Eerstejaars maken gebruik van dezelfde voorzieningen als andere leerlingen, met extra begeleiding in het begin. We hebben voor de onderbouwleerlingen wel gescheiden pauzes. Zo kunnen vooral de eerstejaars-leerlingen rustig wennen aan het voortgezet onderwijs. De gescheiden pauzes zijn onderdeel van de zachte landing.