vriendinnen samen op de bank

Ons schoolgebouw

Ons schoolgebouw is helemaal nieuw: YES! Het is volledig energieneutraal en dus duurzaam. We vinden dat belangrijk.

We hebben in onze school verschillende leerpleinen en een prachtig natuurkunde- en biologielokaal waar je met de nieuwste technieken aan de slag kunt. In onze mediatheek kan je rustig werken, studeren of informatie verzamelen voor een project. Je energie kan je natuurlijk kwijt in de gymzalen. Met een beetje mooi weer gymmen we op de sportvelden naast de school, waar ook de naschoolse sporten plaatsvinden.

Onze school is ook een fijne plek om vrienden te maken. In de pauzes blijven de leerlingen op school of op het schoolplein. In de kantine en op ons grote schoolplein valt genoeg te beleven! We hebben bijvoorbeeld tafeltennistafels, een pannacourt en een aantal zitplekken waar je met je vrienden kunt zijn en andere schoolgenoten ontmoet.

Het YES College ligt vlakbij het winkelcentrum het De Savornin Lohmanplein en dichtbij o.a. Loosduinen, de Vruchtenbuurt, Nieuw Waldeck en Houtwijk.

We delen ons terrein met Kindcentrum Aquamarijn.

Werken op het Yes College

Op het Yes College staat momenteel onderstaande vacature.

Informatiemateriaal Yes College

Hieronder vindt u informatiemateriaal van het Yes College.